teisipäev, juuni 07, 2005

 

kõigerohkem,kõigeuhkem.

Küsimus:
et milliseid küsimusi sulle kõige rohkem esitatakse?

Vastus:
Huh, ma kartsin, et selline küsimus varsti tuleb. Ma ennetasin seda juba mingis varasemas kirjutises väites, et varsti on vaja teemade kaupa küsimusi sorteerima hakata, otsingu võimalus tekitada jne...
Praegu vastan kõhutunde järgi, et top3 on:
1) Arvutid
2) Vimkad
3) Suhte- ja koolimured.
Vahest on lahe küsimust lugeda ja kohe teada, et see on naljaga pooleks küsimus ja aju hakkab tööle, kuidas see asi vastatud saaks. Teinekord on jälle murelik küsimus ja vastus vajab laagerdumist. On püsiküsijaid, on ühekordseid külastajaid, kes kunagi tagasi ei tule. Tagasisisde poolest on mingi 25% positiivne, 75% negatiivne. See on vist eestlasel juba loomuses, et kiitmine ei sobi mitte.
Ma olen paksu nahaga, kuna töötan müügialal ja seega harjunud klientide käest ka asjata sõimata saama.
Aga hei! Sul on endal võimalus kõik vastatud küsimused läbi lugeda ja otsustada, mida kõige rohkem on olnud. Lisainfoks võin öelda, et küsimuste buffris on kassiteemalistest aktsiateemalisteni. Ma ise olen lubanud küsimustele vastata, mitte statistikat teha. :)


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.