esmaspäev, juuni 06, 2005

 

Keelatud&Lubatud

Küsimus:
Kas see mis ei ole keelatud on lubatud?

Vastus:
Otse loomulikult. Me võime seda paari katsega tõestada. Esimese katse jaoks oleks vaja massilist osalust, teises katses osaled ainult Sina.

Katse nr1:
Ma ei ole kuulnud, et taksosse värske heeringa peitmine oleks keelatud. Ma usun, et kui seda massiliselt harrastama hakata, küllap siis keelatakse. Minu arvamuse vettpidavuse kontrollimiseks kuluks ära katseline tõestus.

Katse nr2:
Täiesti tervel täiskasvanul ei ole keelatud avalikus kohas püksi sittuda. Minu arust peaks see aga päris hästi õnnestuma.

Kokkuvõte:
1 . Hakka nimekirja koostama inimestest, kes sooviksid vabatahtlikuna osaleda esimeses katses koos isikliku heeringaga. Kui 100 nime koos, siis läheme liikvele.
2. Vii katse nr2 läbi iseseisvalt ja teata resultaat.


Comments:
Vastuse variant 2 oli kuidagi imelikult isiklik. Kui mu küsimused ei sobi sinu bloggerisse, siis nii ütlegi. Vastasel juhul võid ise selle katse läbi viia.
 
no püksi tegemine on kord selline isiklik teema, ega teistele ikka püksi sittuma ei lähe vist. või mine sa tea...
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.