laupäev, juuni 25, 2005

 

keebilõige

Küsimus:
tere kallis Vadim, mul on probleem. ma ei suuda leida mitte ühtegi interneti lehte, kust ma saaksin leida vanaaegsete keepide lõikeid. äkki sa saad mind aidata? oleksin tänulik.

Vastus:
Tähelepanelik lugeja näeb kohe küsimuse algusest ära, et plikad mulle külge löövad. Iseenesest on see tore. Kahjuks hakkavad nad külge lööma alles viimases hädas.
Teine tore asi on see, et inimesed hakkavad Jaanipuhkuselt tagasi jõudma ja internetis läheb elu käima jälle. Nüüd halbade asjade poolele ;). Vastamine.
Küsimusest ei selgu kahjuks, et kui vana see keep peab olema. Kas 30 aastat piisab? Õmblemise soovi korral soovitan Siluetti ja/või Nõukogude Naise virn üles otsida kolikambrist või raamatukogust. Ma olen päris kindel, et 70ndate keskel olid sea kuskil keebilõiked. Internetis neid kahjuks pole.
Internetis tahetakse kangesti raha paljude asjade tegemise juhendite eest. Näiteks www.pastpatterns.com.
Keskaegse riidetüki tegemiseks peaks saama abi kuskilt Hansa teemalistelt lehtedelt. Vot aadressi ei mäleta, aga raadios laiasid mingid Tartus Hansa teemaliste päevade korraldajad ikka kõvasti, et neil temaatilised rõivad kõik on ja webilehel on informatsioon ja väljamaalased on huvitatud. Kui tartlasel midagi on, siis ta kohe laiab. Väljamaalaseks kvalisitseerub suvaline Põltsamaa peedivend.
Alustada tasub www.tartu.ee/hansa.
Kui lõiget njetu, siis kontakteeru nende fossiilidega. Ma usun, et nad aitavad meeleldi.
Kahjuks ei oska ma webilehe otsingutel paremini aidata, kuna vanaaegne keep on liiga lai termin.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.