neljapäev, juuni 02, 2005

 

Jalgpall

Küsimus:
Mis Sa arvad, kas Eesti võidab Portugali ja/või Liechtensteini?
Ja Sa võiksid oma arvamust põhjendada ka nagu tavaliselt.

Vastus:
Hmm... Kas minu arvamus jalgpalli alal on tõsiseltvõetav? Eelmine kord juba munasin vastusega. Ennustasin täpselt vastupidi võidu fakti, kuid protsendid jäid vaid 2% kaugusele ja penalti seeria arvasin ka ära.

Sobib...

Eesti vs. Portugal - 1:2 häving. (võibolla ka 1:3, äärmisel juhul 2:3)
Põhjendus: Portugali lipul võiks kuskil nurgas ilutseda jalgpalli kujutis tegelikult. Kuuldavasti jäävad Portugali seltskonnast puudu Eestiga mängu ajal nii Monteiro kui ka Gomes aga...
Eestil jäävad ju puudu nii Poom kui Piiroja. Neid kahte fakti võrreldes ma ütleks isegi, et Portugali kaotus oma kahe mängija näol on suurem, kui Eesti oma. No aga andke andeks ma ei suuda uskuda, et Portugali värvavõrku rohkem sahistatakse, kui meie enda oma.
Annaks taevane vägi, et mul õigus ei ole. Muide, Portugal kannib rohelisel murul edasi anyway, strateegiliselt lahe samm oleks Eestile kaotada või mis? :)

Eesti vs. Liechtenstein - 2:1 võit.
Põhjendus: Kui meie mehed ülbeks ei lähe, siis peaks võit tulema laksust. Eks vaesekesed lasevad ikka ühe enda väravasse kah togida ja ma kardan, et kääbusriigi palligurud üle kahe ei lase sisse kottida.
Seda võitu oleks Eestil hädasti vaja. Või mis?


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.