kolmapäev, juuni 15, 2005

 

Huulepulk

Küsimus:
Mida pead huulepulga ostmisel oluliseks ?

Vastus:
Ma ei erine teistest meestest. Uurimused on näidanud, et kui mees (jätame vähemused kõrvale) ostab naiste kaupa ja tal on vaba valik, siis valik langetatakse modelli välimuse põhjal.

Seega pean mina huulepulga ostmisel oluliseks kena välimusega modelli, kes ei pruugi tegelikult üldse reklaamida seda huulepulka, mida ma ostan.

Ega ma sellest MaxFactory Silk Glossist muud ei tea, et kaitseb huuli ja püsib kaua ning näeb minu arust lahe välja. Tõesti hea tunde jätab. Ma kestvust ei proovinud, lihtsalt korraks värvisin huuled (natuke ka vuntse), imetlesin end peeglist ja pühkisin kohe maha.
Pealtnägijate pilgud Järve selveris olid hindamatud. Nad ei usuks elusees, et ma lihtsalt uudishimust. Ma ei uskunud reklaami.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.