pühapäev, juuni 05, 2005

 

eksamid

Küsimus:
olen laisk ja lodev.

Selline murekene:
9 klassi lõpueksamid, millest oleneb see, kas saan edasi 10 klassi või ei.
Peaks nagu õppima ja tuupima, et saada võimalikult head tulemust .Aga mina,
mida mina siis teen õigupoolest!?
Istun kodus teleka taga, vahin seda lihtlabaselt 13 tundi jutti, eksami
materjali vahekenegi vaatamata.

Mida ette võtan?

Vastus:
Huvitav, palju Sinusuguseid on me uhkes riigis? Teine lugu on see, et mida head sealt telkust tuleb 13 tundi jutti. Sul hale ei ole endast vä? Saatekava vaadates võib õelda, et tunnikese pead vaatama täielikku saasta, 2 tundi poolsaasta, 3 tundi reklaami. Ülejäänd 7 tundi ei ole ilmselt kõik Sinu maitsele.

Mees, Sa põgened argiraskuste eest väreleva ekraani maailma. Kahjuks ei ole Sul seal sissekirjutust.

Kammi kokku oma tahtejõuriismed ja vaata koolitükid üle. Arvuudil ja telkul juhe seinast ning mobla välja. See oleks kiireim võimalus. Kui arvutit on õppetööks vaja, siis MSN & Skype kinni.

9nda klassi kordamine ei ruuli, pigem imeb Sol# vilega. Seega ei ole Sul asja ka minu lehele enne, kui 9. klass lõpetatud. Kehval juhul (kui sel aastal 10ndasse klassi ei saa) luban ma Sul oma küsimis-vastamislehte külastada alles aasta pärast. Kehtib kõigi kohta, kes klassikursust kordama jäävad.

Minu blogilehe lugemise õigus on ainult edukatel inimestel.


Comments:
see tavaline psühholoogia, et püüad ebameeldivaid tegevusi lõputult edasi lükata, telkut vahtida või endale 2 tundi järjest maniküüri teha. aga võta end kätte nagu peab ja lõpeta üheksas jklass ära. sest sa ei taha ju eksole 2 aasta pärast mingi pätt ja kaabaks olla või veel hullem - õli ja prükkar -, kes enda eluga toime ei tule ja tööd ei saa.

kui tahad edukas elus olla, siis lõpetad peale põhikooli ka keskooli ja ülikooli. sest ma ikkagi kujutan ette, et sa ei taha edaspidist elu veeta trammijuhi või laohoidjane, kes saab 2500 eeku kuus ja elab ka 40 aastasena oma vanematega. ;)
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.