reede, juuni 03, 2005

 

Eksami tulemus

Küsimus:
Mitu punkti ma kirjandi eest saan? 100-st?

Vastus:
Noh, lahe! Lisaks spordiennustele hakkan ma nüüdsest ka õpilaste eksamitulemusi ennustama. Huvitav, kas mõni kihlveokontor ei ole sellisest asjast huvitatud?
Tahab keegi panuseid teha? Võiks ju kommentaaridesse siis kirja panna. Ma muidugi ei ole kindel, kas küsija hiljem meile oma kirjandi tulemuse teatab.

Eeldusel, et Sa kohale ilmud ja mingid kraakajalad paberile vead, siis punkte Sa saad. Enam, kui kindel. Kui Sa kirjandi jaoks ette nähtud paberis laevukese voldid ja sellega põristades mööda lauda sõidad, siis ilmselt pekstakse sind kirjandi ruumist välja.

Alati on teemade hulgas mingi kirjanduslik värk. Kui Sul kohustuslikud raamatud on läbi loetud ja ehk veel mõned, siis sellise teemaga saab end alati välja vingerdada. Alati on olemas ka see vabateema. Olgu ta nimeks siis mis iganes. Noh, selline teema, millest hea fantaasiaga tegelane keerutab välja just sellise jutukese nagu endale meeldib.
Mina kirjutasin oma lõpukirjandi mingil sellisel teemal, et "Koolimaja aknast välja vaadates". Vaatasin aknast välja, kaugelt paistis mingi teine maja... paneelmaja. Nii ma kirjandi algusesse kirjutasingi: Aknast välja vaadates näen paneelmaja seina. Ja siis hakkasin mulli ajama. Sellise kirjandi idee võid enne läbi mõelda ja paberilegi panna ja oma laused kõik üle kontrollida. Kirjandi kirjutamise ajal on ainukene mure vabateemalise teema pealkiri oma varemvalmismõeldud kirjandiga siduda.

Muide, ennustan Sinu kirjandi tulemuseks 92 punkti.

Tead, miks? Sest 22 Mai 2005 oli Kuwait Club-i ja Al Wasl-i vaheline mäng 18ndatel Araabia Korvpalli Meistrivõistlustel viigis enne lisaajale minekut just 92:92.


Comments:
OK. ma loodan rohkem 29 punkti kui 92. Aga ex näep, va Oraakel ;)
 
Ma vist andsin paar vihjet, kuidas kerge vaevaga kirjandiks valmistuda, kui natukenegi mälu satub olema. Ega Sa ometi looda, et ma kirjandi teemad ennustan ja kirjandid ka valmis kirjutan.

Aga kirjuta sinna kirjandisse minust ja siis sellest, kuidas Sa kirjandi ikka ise valmis kirjutad. Kindlasti saab olema impressive.
 
ei enam pole midagi teha...kirjand sellex korrax juba tehtud. ootan siin viimaseid päevi kunix vastus saabub...prrrrr

ma liht lootsin et kergendad mu vaeva ja ütled kohe vastuse ää :P

kurb-kurb-elu-jannel
 
92 ikka ebareaalne. kui keegi veel küsib, siis Vadimile teadmiseks, et see number peab lõppema 0-ga või 5-ga.
 
Tsiteerides Benny Hilli: Learning all the time.
 
ma sain aint 55!!!! Kohutav!

Aga elan üle :)
 
ah 55-ga saad vabalt ntks IT-d õppima minna, kui mata 95 :D
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.