laupäev, juuni 11, 2005

 

Ameti-nimetus (e. ilma nimeta amet)

Küsimus:
Tom Peters, oma raamatus "Professionaalset teenuste firma", soovitab
muuta ametinimetust löövamaks, säravamaks ja miks mitte ka
seksikamaks. Pidi mõjuma nii endale, kui ka klientidele positiivselt
ja turgutavalt.
Siit siis ka küsimus:
Tahaks oma visiitkaardil "kliendisuhete juht" muuta millekski .... ei
oskagi midagi öelda edasi :(
Äkki aitad nende nimedega?
Või tuleb teistel lugejatel midagi "briljantset" pähe?

Vastus:
Lisaks küsimuses toodud variantidele void kaaluda ametinimetuse muutmist totakamaks. Mõningase teoreetilise arutelu, korduvate testide ja pikaajaliste vaatluste tulemusena olen ma ise ja ka paljud teised leidnud, et ei ole oluline miks Sind mäletatakse. Oluline on, et mäletatakse.
Okei asume nimetuste juurde. Anna ingliskeelset varjundit: kliendirelatsioonide suunaja. Idapoolne seltskond austab direktoreid, seega juht -> direktor oleks asjaks, kui äri sinnapoole käib.
Veidrus: nööbikeerutaja või nööbikeerutamismanager.
Tehnilise maigu andmiseks võin inseneri või planeerija mängu tuua.
Aga anname teistele ka sõna.

Armsad lugejad, andke nõu härrale, kes tahab uhkemat, säravamat ja/või seksikamat ametit vähemalt kirjapildis.
Kommentaaridesse ehk?


Comments:
mu arust polegi paremat nime. kliendisuhetejuht kirjutatakse kokku ja juba ongi kirjapilt parem.

aga kas vanemkliendihaldur ei ole päris sama (noh, nagu vanemmüügiesindaja on müügis väikeülemus, müügijuht aga suur ülemus)

tegelt ma ei saa üldse aru, miks viimasel ajal tahavad kõik juhid olla. soomes oli kunagi selline amet nagu suntio, mis mõned aastad tagasi muudeti kirkkomestariks'i. ole siis näiteks klienditeenindusemeister ;)
 
Ma olen to"o"tanud ettev6ttes kus struktuurireformika"igus sai lihtsast kaste t6stvast laoneegrist "laologistilistilisi protsesse teostav personal". Niiet laske fantaasial lennata.
 
Kuna sõna "juht" seostub mul alati mingi seadme operaatoriga (võibolla sellepärast, et isa oli kuni pensini bussijuht), ei soovi ma endale sellist nimetust. Ma ju ei istu kliendil seljas ja ei tõmba vasakust kõrvast, kui vaja vasakule pöörata. Endale meeldiksid sellised variandid: toodete ja teenuste valikute giid; valikute moderaator;
PS! loen just ühe kliendi visiit kaarti: Managing Direktor. Et siis nagu eesti keeles: Juhtiv juht. Kas siis on olemas juhte, kes ei juhigi vä?
 
juht võiks tüürel olla. või tüürimees.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.