reede, mai 27, 2005

 

Virisemine

Küsimus:
Minul on selline küsimus. Miks inimesed alati niipalju virisevad. Võtame
kasvõi näiteks selle tarbijamängude teema. Küll nad seal kõik
kahtlustavad, et võidud jagatakse oma inimeste vahel ja et tavainimene ei
saa ja nii... Aga mina kui alati ostan näiteks õlut siis seal korgi all on
ALATI terve pudel õlut. Ja nüüd ma küsingi, et mida ma siis õigupoolest
teada tahtsingi? Palun aidake

Vastus:
Aitame suurima heameelega.
Ma näen kahte küsimust aga paistab, et vastata tuleb neljale.
Esiteks vajab vastust "mida Sa õigupoolest teada tahtsidki" - miks inimesed virisevad. Seda võib laiendada, et miks Sina virised teiste virisemise üle aga ma ei tee seda. Ma saan aru, et kui iga korgi alt hüppab lagedale uus õlu, siis hakkab virisemine pinda käima ja peale 53 sõna kirjutamist ununeb esialgne küsimus virisemise kohta. Vähemalt said end maha laadida.
Virisemise endaga on nii, et teed midagi - virsetakse, jätad tegemata - ikka virisetakse.
Toome loetelu virisemise variantidest:
- õlut pole
- iga korgi all on uus õlu
- olen liiga paks (hi there!)
(ma tean, et mul on üks lugeja, kes leiab üles, kui ma temast midagi kirjutan)
- sinine lamp imeb
- Vadim on noob

Ma unustasin küsimuse ära aga lõpetan paksu propelleriga punapead parafraseerides: mina olen maailma parim viriseja ja mul on kodus kümmetuhat virindajat.


Comments:
Aga vadim, kust sa võtad, et küsija virises virisemise üle? Ma ei taha küll viriseda, kuid minu arvates küsitakse enamasti teadasaamise huvist või uudishimust. Küsitakse teistelgi põhjustel, aga see ei anna alust arvata, et küsija viriseb. Sest viriseja ei küsi (virisemise ajal). Ta viriseb.
 
muide, korgi all on ÕLU, mitte UUS ÕLU ;)
 
tänan tagasiside eest! katsun edaspidi küsimusi tähelepanelikumalt lugeda ja vastused paremini läbi mõelda.

vadim
 
Minuarust on virisemine konsumerismi järjekordne tasand. Virisen ja tarbin -järelikult olen olemas.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.