esmaspäev, mai 16, 2005

 

teed ja trepp.

Küsimus:
Kuidas lähevad teed treppi?

Vastus:
Pakitee läheb treppi kõige paremini nii, et niidi teine ots (kus on paberitükike ja klamber) nimetissõrme ja pöidla vahele võtta, keerutada ja õigel hetkel lahti lasta, et teekotike (mida ballasti suurendamise huvides on enne keerutamist kaval vette kasta) trepi suunas lendu pääseks.
Teepuru jaoks on selline nõks: ventilaator suunata trepi poole ja sisse lülitada, seejärel puistada teepaki sisu aeglaselt pakist välja otse ventilaatori ees. (Oled kuulnud väljendit: "When shit hits the fan"?)
Asfalt- ja kruusatee treppi ajamiseks on vaja rohkem aega ning mängida voolava vee, sadava vee (sademete) ja erinevate autovooluparameetritega.


Comments:
millegipärast tundub, et treppi lähevad need teed mida pidi linttraktorid oma asukohta muudavad.
 
mina kahtlustan, et asi on teehöövlite konstruktsioonis. nimelt on teehöövlid tehtud nii, et sahk on esimese ja tagumise ratta vahel. Kui nüüd teehöövel sõidab esirattaga auku, siis sahk lõikab sügavamalt veel ühe sälgu. siis jõuab tagaratas selle vastvalminud auguni, ja lõikab sahaga veel ühe, veel uuema, augu, millesse kohe jõuab ka tagaratas. eeldame, nüüd, et teehöövel külastab teed juba mitmendat korda ja ka esiratas satub tihti aukudesse. tulemuseks ongi trepp. võimalik, et ma ajan jama, aga vähemasti enda jaoks olen ma selle nii selgitanud.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.