esmaspäev, mai 16, 2005

 

sugulussidemed.

Küsimus:
Mul üks küsimus mille üle ma olen pikalt arutlenud. Ma loodan et saan normaalse vastuse.
Küsimus siis selline: Kuidas on see võimalik (naine ütleb mehele) - Kui sa oled samaaegselt minu nõbu ja onu siis on meie poeg iseenda vanaisa.

Vastus:
Sa ehk viitad habemega vigurjutule.
Selle vigurjutu situatsioon sai alguse nii, et mees abiellub vanema naisega, kellel on täiskasvanud tütar ja selle mehe isa abiellub tolle täiskasvanud tütrega. Mõlemad paarid saavad poja.
Kui see võiks olla sama laadi lugu, siis lase käia: google.com otsingusse: "iseenda vanaisa" ja võid vajutada nuppu "I'm feeling lucky" - terve internet on seda täis.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.