esmaspäev, mai 16, 2005

 

Rongisõit

Küsimus:
Ma lõpetan töö iga päev kell 17.00 ja jõuan 17.30 väljuvale rongile. Rong jõuab minu kodulinna kell 18.00. Minu abikaasa sõidab iga päev mulle vastu ja võtab mu peale kell 18.00, kohe kui väljun rongist.
Ühel päeval möödunud nädalal lõpetasin töö 5 minutit varem ja jõudsin 17.00 väljuvale rongile, mis jõuab minu kodulinna 17.30. Kuna abikaasat polnud vastas, hakkasin kõndima kodu poole. Abikaasa väljus kodust tavalisel ajal, kohtas mind teel ja viis mu koju. Me jõudsime koju 15 minutit varem kui tavaliselt.
Küsimus: Kui kaua ma kõndisin, enne kui naine mu auto peale võttis?

Vastus:
Ma proovisin kaks korda mõttes läbi mängida selle asja, sain ühe korra vastuseks 7.5 minutit ja teist korda 15 minutit. Kontrollima ei viitsinud hakata, mõlemad vastused on nagunii valed. Algatuseks puuduvad andmed kõndimise kohta tööjuurest rongijaama. Kas 5 minutiga jõuad Sa täpselt rongile, või pead viimase jupi jooksma, või jääb Sul veel 4.5 minutit üle ja sa tõmbad seal ühe Rumba.
Aga suhteliselt õigel rajal peaks olema selline arutelu:
Sina jõudsid pool tundi varem sihtjaama, suristasid jaama kõrtsus 15 minutiga ühe Taurase
Naine jättis teepeal endise koolivenna juures tol päeval 15 minutilise peatuse tegemata ja jõudis kohale 15 minutit varem, kui tavaliselt.
Sina ehmatasid aknast naise autot nähes ära, tegid 36 jooksusammu ning nurga tagant väljudes astusid rõõmsalt 23 sekundiga autoni.
Sinu üllatuseks ei olnud ka naise juuksed tol päval nii sassis, kui tavaliselt ning pluusinööbid olid õigesti kinni.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.