esmaspäev, mai 16, 2005

 

Naljakad asjad.

Küsimus(ed):
Mul selline mure, et igakord kui ma vasakule vaatan.. siis paistavad need asjad ka mis tegelt paremal asuvad. Millest selline asi?
Miks ma alati magama jään kui raamatut loen?
Oleks vaja mõnda head ideed, sest ma tahaks palju raha teenima hakata.. mis tegema pean?

Vastus(ed):
1) Kaks varianti: vasakul on peegel või maailm on ümmargune.
2) See on Sinu personaalne omapära. Mitte eriti harva esinev. Minul on vastupidi. Mina pean raamatu ära panema käest, et magama jääda. Raamatust sõltumata jääd Sa magama sellepärast, et Unemati paneb puuga pähe 2 korda järjest.
3) Hea idee papi kokku ajamiseks on suure lumelabida ostmine. Sellega annab päris tõhusalt pappi kokku ajada. Hiljem võid muretseda lumekoristusmasina.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.