teisipäev, mai 31, 2005

 

üks-kord-läks-närvnii mustaks

Küsimus:
asi selles: mängisin ET'd ja üks jumala nuub lasi mind maha lugeriga (misest, et mu HP oli 20) aga ikkagi, mul oli 8 mp40 kuuli ja oleks pidanud ta maha saama, aga ei.

siis ma karjusin täiest kõrist ja peksin kõik kodus puruks.

mida ma nüüd teen?

Vastus:
Oleks ma ise nuub, tõmmaks kõik 20-se HP-ga tolvanid maha just nimelt lugeriga isegi kui neil on 8 mp40 kuuli. Eriti teades, et sellele järgneb kisa ja purux-pex.

Edasise tegevusena soovitaksin paxutengelpunga osakonda meldida end elupaigasoetajana kinnisvaraturul. (mäletad, Sa peksid _kõik_ puruks?)

Aa... raha ka ei ole.. no mängi siis edasi toda ET klann pajebenn.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.