neljapäev, mai 19, 2005

 

Kriitika

Küsimused:
1)Kui kauaks küsimused üles jäävad?
2)Miks Te ei vasta teatud küsimustele, vaid hakkate mingit a`la "See on selline küsimus kus mees abiellub vanema naisega"- kui ikka küsitakse, siis võiks ikka vastata olgugi, et nõme küsimus?Tänan!

Vastused:
1) Ei sõltu minust. Kui taevas pähe kukub, ega ma siis neid küsimusi kustutama lähe. Eks nad jää siis üles, kuni sellele blogi süsteemile taevas pähe kukub.
2) Hea lugu on see, et mina selle blogi tegin ja mina ise tean, mis ma siia üles riputan. Kui tahan kopeerin lõigu minule saabunud e-mailist ja lisan omalt poolt midagi juurde ja saan seega küsimuse koos vastusega. Kui ei taha, siis ei kirjuta midagi. Kui pole aega, on paha tuju või lihtsalt tehnilistel põhjustel ei saa kirjutada. Mis Sa lootsid, et leiad kuskilt internetist e-maili aadressi, kirjutad sinna ja siis on keegi seal kaugel internetis kohustatud midagi peale hakkama vä? Aga näe ei ole nii, mina vastan nii hästi kui oskan. Kui ei oska, siis lihtsalt vastan kehvemini.
Mingi mula teemal, et miks pole minu küsimusele vastatud ei motiveeri eriti. Mul on seal postkastis hunnik küssasi, küll ma vastan, ärge põdege. Arvutil on toitenupp olemas, kui ei taha internetti vaadata, siis on võimalik sellele vajutada alati.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.