esmaspäev, mai 16, 2005

 

Fwd:Küsimused/vastused

Küsimus:
Kas on olemas küsimust millele sa vastata ei oskaks? Kas kunagi võib juhtuda nii, et sul saavad vastused otsa või oled sa nagu ookean - ammuta tassi või künaga, ikka tühjaks ei saa?

Vastus:
Vastuseid on täis terve igavik, Teie mureks, kallid küsijad, on mulle küssasi alla käia, et ma suudaksin vastustest meelelahutuse mõttes huvitavaid välja valida.
Küsimus ei ole vastata oskamises või vastuste jagumises. Tegemist on vastaja ja küsijate vahelises koostöös meelelahutusliku või õpetliku sisu loomisel.
Mõningates kommentaarides tulevad minu vastustele lisaks täiest huvitavad vaated esile. Tänan!
Peab tunnistama, et oma võlu on mõtetult spetsiifilistes küsimustes. Nad on otsapidi harivad. (osa neist on endiselt buffris)
Tõsiseid küsimusi leidub ju ka, nendele ma püüan vastata tõsiselt.
Varsti on vist vaja andmebaasi, et küsimused temaatika järgi lahterdada. See muudaka ajakirjanike, kirjanike ja lihtsalt Nike elu kergemaks, kui nad mind tsiteerida peaks tahtma.

Läks vist mölaks. Aitab. Homme jälle.

Ma pakkusin 25-nda küsimuse esitajale Vastuse-Vadimi meenet. Ta ei julenud posti aadressi anda. Järgmine juubel on siis 50, siis vist 100?


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.