reede, mai 20, 2005

 

Fondid.

Küsimus:
fond euroopa noored jagab projektidele rahasummasid nii, et alguses annab 75% sellest, mis lubas ja pärast kui projekti oled ellu viinud, annab ülejäänud 25%...
a kudamoodi ma siis seda eelarve peaksin tegema?
et alguses võtan selle 25% võlgu?
või sätin nii, et 75% kasutan projekti elluviimiseks ja 25% maksan pärast töötasusid?
või mismoodi?
ja üldse, kui nad ei annagi niipalju, kui ma küsisin, on juba sellega jama. ja siis veel selle summa osadeks jagamine kah veel...
igaks juhuks rohkem küsida?

teine küsimus: kui palju sa vastusi andes tegelikult teemast midagi tead ja kui palju sa bluffid? mitte et ma seda kuidagi hukka mõistaks ...

Vastus:
Fondid enamus juhtudel tahavadki, et taotleja paneks mingi osa rahast ise. See teeb taotleja usaldusväärsemaks ja tõsiseltvõetavamaks. Ega see Fond pole mingi täbar pank Eestist, mis kakleb tarbimislaenu turul.
Sa pead ise otsustama, kas Sa oled valmis selle 25% kokku kraapima, arvestades riske.
Taotlusesse suurema summa kirjutamine võib kvalifitseeruda lüpsiks ja tuleb kergelt välja, sest neil on kindlasti olemas mehanism selliste asjade vältimiseks.

teine vastus:
See teemadevaldamine on natuke ametisaladuse moodi ;)
Aga okei, ma Sulle ütlen: ma olen laia silmaringiga, kuna ma olen loomult uudishimulik olnud lapsest saati. See vastuste jagamine laiendab ka minu enda teadmisi tegelikult. Ja no vaata, ega kõik need küsimused ei ootagi õiget vastust. Ma ei mäleta, et ma oleks kuskil lubanud, et ma alati annan 100% õiged vastused, aga ma vähemalt püüan.


Comments:
Ma olen ise täheldand et Arial-fondid annavad pisut rohkem võlgu. Helvetica on täiesti kitsi
 
hea vastus :)
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.