esmaspäev, mai 23, 2005

 

Eesti Loto

Küsimus:
Mul on selline küsimus, et miks eesti loto mind diskrimineerib?
Ise olen omaarust käitunud igati korrektselt.
Nimelt ostsin ma selle nädala alguses endale nii Viking loto kui ka Bingo
loto pileti. Samuti istusin nagu kord ja kohus õigel ajal teleka ees.
Isegi lapsed kamandasin vait. Aga mida ei saanud oli jackpot.
Miks eesti loto ei anna mulle jackpoti kuigi mina nende pileteid ostan
küll?

Vastus:
Hea küsimus. Lisaksin veel, et vaata palju Eesti Loto diskrimineerib lotonumbreid. Mõned vaesekesed peavad ootama mitu nädalat, enne kui neid jälle võidunumbrite hulka loositakse, kuigi nad istuvad iga nädal nagu kord ja kohus seal klaaskasti sees.
Sellest valgusest asja vaadates tundub, et vaevaline poolteist miljonit Eesti kodanikku, kes jackpot-i ootavad on täielik nohu võrreldes lotonumbrite traagikaga.
Ära vaeva oma pead selle probleemiga ja osta parem nätsu, jäätist, pitsat, tsipse ja pepsit.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.