neljapäev, aprill 14, 2005

 
Tuli esimene küsimus:
Kust saaks osta korraliku sammulugeja? Spordipoodides eriti ei ole. Need mis on, on nirud.

Vastan:
Olen ajaloos omanud kahte sammulugejat. Esimese sain sünnipäevakingiks mingi 13-14-15 aastaseks sünnipäevaks ja see oli mehhaaniline, mida tol ajal müüdi kaubamajas ja näiteks Dünamo poes. Lahe vidinas, aga praktilist kasu sellest ei olnud.
Teise sain suveniirina eelmisel aastal. Elektrooniline, paljude optsioonidega. Kui ma õieti mäletan, siis Omron oli sinna peale kirjutatud vist. Muret sellega, kui palju. Algatuseks tuli sisestada kaalud ja kasvud ja võimaluse korral ära mõõta oma sammu pikkus. Kui seda teha ei viitsinud, siis ta arvutas mingi labase valemi põhjal sammu pikkuse ise. Lisaks tuli hakata kõndima ja samme lugema, et siis võrrelda tulemust sammulugeja poolt loetud sammudega ning vastavalt tulemustele sättida aparaadi tundlikust. Sinna ma toppama jäingi, päevane trajektoor sisaldab mul 5 astmega treppi ja see keeras asja kõik tuksi. Andsin sammulugeja naisele, see proovis natukene ja nüüd vedeleb sahtlis.
Naisel oli huvi sammulugeja vastu tegelikult palju suurem, kui minul. Mind huvitas ta lihtsalt kui vidinas, naine tahtis tegelikult tõesti kulutatud kaloreid lugeda.

Ma ei oska Sulle nõu anda, kuna...

a) defineeri "korralik sammulugeja"!
b) mida tähendab "niru"?
c) seleta, milleks sa sammulugejat üldse kasutada soovid!

Lisainfo: Ilmselt on "korralik" sammulugeja ka päris korraliku hinnaga. Aga...

Kolm nädalat tagasi ostsin Tallinnas Rokkalmaare (kuidas iganes seda ka kirjutatakse) kaubanduskeskuses asuvast Koduekstra poest kilakola kastist lipsu. Kassas tuli välja, et seal kilakola kastis maksavad kõik asjad 3 krooni. Puänt on selles, et seal kastis oli ka ca 25-30 sammulugejat. Tol hetkel polnud mul asja vastu mingit huvi. Aga kui Sa soovid, siis lähen vaatan, kas neid seal veel on. Ma muidugi ei oska praegu öelda, kas need on nirud või korralikud.

Comments:
öö, Koduekstra poes on kõik asjad nirud. See on kindel.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.