kolmapäev, aprill 13, 2005

 

Algatuseks

Hei!
Minu käest võib küsida kõike. Vastan nii hästi, kui oskan.
Küsimused pange e-mailiga vastusevadim@hot.ee

Mul ei ole vähimatki huvi Teie e-maili aadresse avaldada. Vastused ilmuvad koos küsimusega (anonüümselt) siia samasse.

Mul on vaja küsimusi, millele vastata. Ma ei saa neid laest lugeda.

Näide1:
Küsimus: Minu tüdruk suudles peol teise tüdrukuga. Minule lesbid ei meeldi. Mida peaksin tegema?
Vastus: Paljudele meestele meeldivadki need tüdrukud, kes toovad suhtesse kaasa oma sõbrannasid. Sinule see ilmselt ei meeldi.
Esimene soovitus: ära hakka teiste meestega suudlema, et oma tüdrukut armukadedaks ajada.
Otsusta ära, kas sa suudad/tahad jätkata suhet tüdrukuga, kes suudleb (teeb ehk rohkematki) teiste tüdrukutega.
Räägi temaga. Räägi oma tunnetest, seisukohtadest ja ootustest. Leidke lahendus koos.

Näide2:
Küsimus: Kas Lumivalgeke ja 7 pöialpoissi on piisav, et katta 3x3m magamistoa põrand.
Vastus: Jah, kui piisavalt õhukeseks viilutada.

Comments:
see vastuse-vadim@hot.ee ei tööta. mis värk on? tahaks ilgelt küsida...
 
sorry. sidekriips oli liiast. õige on: vastusevadim@hot.ee
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.